vineri, 23 octombrie 2009

Biletel


Inainte de a incepe sa scriu , vreau sa spun cel mai important lucru pe care il simt acum : TE IUBESC!
Pe tine , persoana calda pe care o admir pentru putereasa interioara pe care ne-o transmiti amandorura si pentru valorile inalte pe care fara sa -ti dea seama le creezi in noi prin propriul exemplu . Si te iubesc pentru ca esti tatal meu si nu as putea sa -mi imaginez pe nimeni altcineva mai bun pentru asta !
Pe tine , pentru ca esti inteligent , pentru ca esti incapatanat dar pastrezi momentele in care te deschizi si arati cat de frumos esti nu doar in exterior ci si pe dinautru. Te iubesc , pentru ca existi si pot sa te imbratisez , pentru ca ma lasi sa te alint in felul meu chiar daca ai trecut de mult de varsta in care ar fi acceptabil ca prietenii sa auda ca -ti spun dadi !
Pe tine , care ai suferit atat de mult , care multa vreme meritai mult mai mult de la viata . Te iubesc pentru ca ai fost un om puternic si inteligent , te iubesc pentru ca m-ai invatat sa fiu o luptatoare , pentru ca ai fost omul care prin viziunea lui a facut ca si orizontul meu sa fie mai larg dar cel mai mult te iubesc pentru ca mi -ai dat viata! Te iubesc , pentru ca te iert dar si mai mult pentru ca esti omul de la care imi doresc sa -mi cer cel mai mult iertare si sper ca in urmatoarea viata sa primesti tot ceea ce ai nazuit si nu ai putut sau nu ai avut timp sa faci in viata asta !
Pe tine, pentru ca mi-ai fost mereu alaturi , m-ai sprijinit tot timpul , m-ai ascultat , m-ai incurajat dar mai ales m-ai invatat sa fiu echilibrata privindu-te cum te daruiesti fiecarui om din viata ta . Te admir asa cum multe alte persoane stiu ca o fac dar cel mai mult pentru ca esti prietena mea lucru care imi certifica ca sunt un om bun din simplu fapt ca te am in viata mea !
Pe Tine , pentru ca m-ai ghidat si m-ai iubit nespus de mult intotdeauna . Pentru ca te-am simtit mereu cu mine , pentru ca esti parte din sufletul meu si pentru ca prin tine sunt parte din lumea care ma inconjoara , din miracolele acestui Pamant - pentru ca te simt in aer , in animale , in plante, in oamenii din jurul meu . Te iubesc pentru ca traiesc dorinta de a-ti multumi in fiecare zi!
Pe voi, oamenii care existati in viata mea , care mi-ati fost exemplu , care m-ati ajutat , care m-ati iubit si pe care ii respect . Pe voi , oamenii care m-ati ranit intr-un fel sau altul pentru ca fara voi nu as fi putut evolua . Va iubesc , pe voi toti , pentru ca nu -mi pot imagina viata fara sa va fi intalnit !
Pe ceilalti , oamenii pe care ii cunosc prea putin . Va iubesc pentru ca citesc in ochii vostri ca in interior sunteti la fel ca mine doar impachetati in mod diferit - in interior impartasiti si va revoltati fata de aceeasi dorinta - aceea de a darui si primi dragoste. Va iubesc pentru ca la randul vostru iubiti oamenii din viata voastra!
Pe restul , cei pe care o sa - i cunosc de acum inainte , pentru ca stiu ca veti fi oglinda perfecta a ceea ce sunt in fiecare moment si a modului cum imi construiesc viata! Va iubesc si va multumesc pentru ca ma ajutati in drumul meu prin viata asta!
Pe tine, pentru ca esti ca un inger trimis de Dumnezeu , pentru ca m-ai invatat sa fiu mai calda , sa ma deschid si sa spun primul te iubesc cu usurinta iar de atunci nu mi-a mai fost greu sa o spun niciodata . Pentru ca ai facut acelasi lucru pentru familia mea . Pentru ca ne iubesti neconditionat si pentru ca nu ma zgarii niciodata oricat te -as chinui:D!
Pe tine , cel care vei fi partenerul meu in bucuria implinirii vietii mele , pentru ca - chiar daca nu te conosc inca , stiu ca vei un om generos , cald , puternic . Te iubesc pentru ca stiu ca vei zambi mult si voi adora mereu zambetul tau !
Pe voi , cei care veti fi copii mei , pentru ca veti fi dovada miracolului iubirii desavarsite , pentru ca prin existenta voastra veti face nu numai viata mea si a tatalui vostru dar si lumea intreaga mai frumoasa. Va iubesc , pentru ca veti imparti valori celor din viata voastra si pentru ca veti fi la randul vostru piatra care aruncata in apa face valuri . Pentru ca va veti minuna de frumusetea naturii , pentru ca veti intelege frumusetea fiintelor care exista pe acest Pamant , pentru ca veti fi mereu curiosi , pentru ca veti lupta/opta mereu pentru iubire in toate formele ei , dar mai ales va iubesc pentru ca veti fi mandri de mine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu