marți, 12 mai 2009

mmmmmuuuuuuaaaaahhhh

:) "Am inceput sa ma gandesc la mine , lasandu-l pe Petrus sa vorbeasca"..... Inspiratie , asta trebuie sa cerem Universului , intotdeauna INSPIRATIE .
--- Eu vreau - Eu cer - Eu pot - EU FAC ---- :) Un proces greu , lung , anevoios , in ceata dar al naibi de frumos , si stii de ce .... pentru ca eu sunt acel proces ...eu sunt , eu sunt , eu sunt , eu sunt , eu sunt, eu sunt , eu sunt .... ce bine ca sunt !!!!! .... eu sunt de 7 ori femeie . De fapt un sambure inca .....:)))) si sunt atat de curioasa!!!!!

Astazi ma iert pentru azi , de ieri nu-mi mai amintesc nimic , de maine nu stiu ..... sunt curioasa , dar cred ca maine orice s-ar intampla o sa ma iert pentru maine si poimaine o sa ma bucur de o noua zi ....mmuuuuaaaaahhhhh


“Fiecare zi reprezinta un nou inceput, o noua mica viata. Multi s-au luptat pentru a trai pana in acest moment , pana in aceasta zi .(4myMom)”

Un comentariu:

  1. Avem aici mica visatoare...
    Cineva imi spunea:"Daca ti-e viata fara de visare , atunci cerul gurii ti-e uscat precum curul de camila"
    Eu am inteles ca decat sa-ti fie rau...mai bine sa-ti fie bine!Si fetitele "POWERPOP" sunt maneliste.
    Tu te poti ierta multa vreme inainte...pentru ca n-o va face nimeni in locul tau ; nici macar timpul nu-si usuca gura...
    Toata stima

    RăspundețiȘtergere